:: Tunang


Aku nak amik peluang ini utk mengucapkan Selamat Bertunang buat Siti Nadia & Shaiful Amri atas majlis pertunangan anda berdua pada 4 Syawal 1429. Semoga majlis tersebut di berkati dan anda berdua akan di satukan di Majlis Perkahwinan pula. Harap maaf kalau gambar yang pak su amik tak menjadi sangat. almaklumlah, orang shoot macro amik gambar wedding. tak ngam langsung.

Aku dah suruh dia amik photographer lain amik gambar, tapi nak aku jugak. So aku bantai ajelah. Kalau Nadia nampak mcm gemuk tu, bukan salah photographer, tapi salah lens…wakakaka! Harap fikirkan lah. Kalau nak photogarpher, Pak Su ade ramai photogarpher kahwin yg bukan calang-calang, sampai seberang laut ade, seberang sungai ade dan  seberang parit pun ade. Member Pak Su yang terror spt di bawah…

Didiz, Capturepixs, Bro Rahmat, Bro Yon, WKS-Photo, Rinz TRZphoto, dan ramai lagi. Tapi kalau nak Video… YB Razak

So boleh buat pilihan anda. Iklan ini telah di sponsor oleh kedai kopi kapal api…tahan beb!

7 responses to “:: Tunang

  1. Eh (satu kali), eh (kali kedua), dan Ehh!! (cukup tiga kali), dah bertunang dah awak ye cik Siti Nadia ? Alhamdulillah, semuga diberikan rezeki dan bimbingan hingga ke jinjang pelamin, seterusnya berbahagia hidup berkeluarga.

    Betul kata Pak Su awak tu, dia tu bukannya berbakat amek gambar wedding / tunang.. ambil gambar kucing pun dia selalu gagal. Suruh ambil gambo batu yang tak bergerak tu pun dia tak lulus.. Tapi itu semua dulu ye cik Siti . Jangan salah paham pulak.

    Sekarang, dia antara guru / cikgu fotografi kitaorang. Saya sendiri sungguh admire keje keje @ gambo dia .. Memang rezeki awak lah ber POK SU kan dia .. So jangan lewat-lewat, book terus dia tu.. tengok tu, baru gambar cincin je, saya rasa dah nak pengsan sebab cantik, ini kan pula gambo orang yang cincin tersebut disarungkan jarinya?.. hehehe.

  2. Jek…kau jangan nak ‘jek’ lebih-lebih ye. kalau nak aku belanja roti tissue, no hal, kita set date. gua nak blajar amik video mcm kau lak. wedding photog tak leh carik makan lagi…dah ramai sangat🙂

  3. Sori yea tuan rumah, buat masa sekarang saya sibuk dengan aktiviti Rally. Jadi kalau nak belajar amik video, kena pergi Finas …kikiki….

  4. Salam… Tumpang tnya, beli mn cincin tu? Harga? Lawa la~ Sy pun nak beli, utk majlis ptunangn sy nnti…🙂

Leave a Reply

