:: Sunyi


Sunyi Wei...

Aku kesunyian la...

Entah kenapa entah sunyi pulak malam nih.
Tak tahu lah kenapa aku rasa semacam aje.
Mungkin terasa nak bersendiri agaknya.
Atau kepenatan bertapak di segenap sendi.
Risau pulak aku…

So carik lah gambar yg sesuai mengambarkan keadaan aku sekarang.
So…tada…hehehe!
Aku ke sunyian!!!

4 responses to “:: Sunyi

  1. Aku pun memang selalu di landa kesunyian ni, tak tau la apa yang patut dibuat dan sapa yang patut dirujuk.. sedih sikit tau kalau sunyi ni .. ishk..ishk…

  2. AKUM,PA
    HOW R U…

    NAPE KESUNYIAN JE….
    MANA BIDADARI MU….

    KAKAK KAT SNI SUNYI GAK…
    LEK A NEXT WEEK KAKAK BALIK…

    PA ,
    CKP NGAN UMI CPT DESIDE NAK BALIK NAIK APA ..

    BAS OR CAR..

    GAMBAR BARU MAN ???

    CAMERA APA CITA…

    SNG CITA BALUN JE CAMERA BARU….

    WAKAKAKA…
    NI WAKTU FREE……

    BLOG KOSONG JE…
    NAPE???

    WOKAY LA….

    OOPS JGN LUPA ISI BORANG A,BORANG b TAU
    NGAN GAMBAR POSTER 41/2 KEPING

    OKAY BYE…
    CYG PAPAPA..
    HOPE BAHAGIA DISISI KELUARGA MU D JB

    KEM SALAM KAT SEMUA
    KHAMIS NI KAKAK CALL…..

    BYE……

Leave a Reply

